FANDOM

Alan Peron – superbohater, członek Obrońców i były mąż Supernowy. Tragiczna śmierć jego rodziców w wypadku kolejowym spowodowała, że zyskał moc przywołania widmowych pociągów. Gdy zaczął kłócić się z Supernową o jej seksualną relację z Milion Mrówek, został przez niego zabity.

Wygląd fizyczny Edytuj

Alan Peron to wysoki i muskularny czarnoskóry mężczyzna noszący staromodny strój konduktora składający się z szaroniebieskiego kombinezonu na szelkach, czapki oraz brudnego brązowego płaszcza z krótkimi rękawami. Nosił także szare rękawiczki oraz czarne buty bojowe. Na jego twarzy widoczny był niewielki zarost. Alan nosił świecący się na zielono widmowy gwizdek konduktora, który znajdował się na widmowym łańcuchu oplatającym jego szyję. Alan stwierdził, że ma „pół-widmowego, pół-spuchniętego” penisa.

Osobowość Edytuj

Alan Peron, będąc członkiem Obrońców, odznaczał się bohaterską postawą i był gotowy chronić planety, a nawet całe galaktyki przed gniewem superzłoczyńców i innych kosmicznych zagrożeń. Jednakże Alan był również pełen pychy, a protekcjonalne zachowanie Ricka bardzo szybko go drażniło. To przez jego dumę i wrogie nastawienie do Sancheza Obrońcy zniszczyli planetę Dorian 5 oraz całą jej populację, ponieważ Alan był zbyt uparty, by skontaktować się z Rickiem i poprosić go o pomoc w odnalezieniu Zagłado-trona.

Peron był też bardzo porywczy i skłonny do gniewu. W przypływie złości był pierwszym, który chwycił Ricka za kołnierz, a później z tego samego powodu zaatakował Milion Mrówek, co przyczyniło się do jego śmierci.

Był zazdrosny o romans swojej byłej żony Supernowy z kolegą z drużyny Milion Mrówek i widocznie żywił do nich urazę, choć starał się ją ukrywać. Miał żal do Supernowy, że zamiast niego wybrała żyjącą swoją świadomością kolonię mrówek[1].

Biografia Edytuj

Wkrótce[1].

Umiejętności Edytuj

Tragiczna śmierć rodziców w wypadku kolejowym spowodowała, że Alan zyskał moc przywołania widmowych pociągów oraz tworzenia widmowych konstruktów.

S03E04 Ghost Train

Widmowy pociąg przebija się przez ścianę twierdzy Światokresa

  • Tworzenie widmowych konstruktów - Alan posiadał zdolność do tworzenia przejrzystych, świecących się na bladozielony kolor obiektów, takich jak metalowe dźwigary, które służyły mu jako broń w walce.
    • Przyzywanie widmowych pociągów - Poprzez dmuchnięcie w widmowy gwizdek znajdujący się na jego szyi, Alan mógł przyzwać ogromny widmowy pociąg zdolny do przebijania się przez litą skałę.

Relacje Edytuj

Supernowa Edytuj

Supernowa jest byłą żoną Alana. Rozstali się jakiś czas po tym jak Supernova została uwięziona wraz z Milion Mrówek na planecie Delphi 6 przez trzy dni. Powód ich rozwodu nie jest znany, a ich wzajemne stosunki stały się napięte od czasu rozstania. Supernowa obarczyła Alana winą za eksterminację populacji Dorian 5, tylko dlatego, że mężczyzna nie chciał, by Obrońcy wezwali Ricka do pomocy.

Gdy mężczyzna wyczuł, że jego była żona miała romans z kolegą z drużyny, zaczął żywić do nich urazę, którą starał się ukrywać. Jednak, gdy Rick przygotował dla Obrońców serię morderczych prób, Alan skonfrontował się z Supernową i wyrzucił z siebie swoje frustracje związane z jej zdradą, przez co został rozerwany od środka przez Milion Mrówek[1].

Milion Mrówek Edytuj

Alan miał pretensję do Milion Mrówek o to, że ten romansował z jego żoną Supernową, gdy oboje zostali uwięzieni na planecie Delphi 6. Jednak mężczyzna ukrywał swoją złość i nigdy nie powiedział mu tego w twarz, dopóki między nim a Supernową nie wywiązała się kłótnia, podczas której Milion Mrówek interweniował i zamordował Alana[1].

Rick Sanchez Edytuj

Alan darzył Ricka głęboką niechęcią. Stałe wywyższanie się i aroganckie zachowanie naukowca drażniło mężczyznę. Z tego powodu Alan nie chciał, by Rick dołączył do nich w misji poszukiwania Zagłado-trona, co poskutkowało zagładą planety Dorian 5. Gdy Obrońców zostali postawieni przed serią morderczych prób opracowanych przez pijanego Ricka, Alan w przypływie złości był gotowy pobić Sancheza[1].

Występy Edytuj

Rick i Morty Edytuj

Sezon 3 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 Sarah Carbiener, Erica Rosbe (scenariusz) & Bryan Newton (reżyseria). (13 sierpnia 2017). „Obrońcy 3: Powrót Światokresa”. Rick i Morty. Sezon 3. Odcinek 4.

Zobacz też Edytuj

VE Postacie z serialu „Rick i Morty
Główni bohaterowie
Rick SanchezMorty SmithSummer SmithJerry SmithBeth Smith
Drugoplanowe postacie
Ludzie Leonard SmithJoyce SmithPani SanchezJessicaTammy GutermanBradNancyMC HapsPan GoldenfoldGienek WaginaFrank PalickyToby Matthews
Kosmici Człek-ptakSquanchyPan KupkazpupkiKosmiczne pasożytyJednośćBeta-SiedemTrybogłowyKsiążę NebulonKevinDavinAnnieEthanXenon KwiatPonchoRogerRubenPan MiszukAbradolf LinclerPan FasolkaScroopy NoopersKing Flippy NipsLucjan PotrzebnyLucyShleemypantsPierdKrombopulos MichaelZeep XanflorpChrisPrezydent MiniświataKyleDzrewo-ludzieCromulonieIce-TPrezydentShrimply PibblesArthricia
Hybrydy Morty Jr.
Zwierzęta Pimpek
Alternatywne wersje
Wymiar C-137 Summer SmithJerry SmithBeth Smith
Rickowie Riq IVRick PrimeQuantum RickMaximums RickimusZeta Alpha RickRicktiminus SancheziminiusKowboj RickCronenberg RickGłupi RickZły RickNaukowiec dawniej znany jako Rick
Mortowie Kowboj MortyCronenberg MortyZły MortyMorty (Maska Erica Stoltza)Młotogłowy Morty
Summers C-132
Jerrowie C-132C-500A
Beth C-132C-500A