FANDOM

Diane Sanchez – hipotetyczna wersja żony Ricka i matki Beth, która pojawiła się w sfabrykowanym wspomnieniu Ricka w odcinku „W głąb wspomnień”. Wraz z małą Beth zostały zabite przez bombę wysłaną przez alternatywną wersję Sancheza.

Niezależnie od tego, czy Diane odzwierciedla postać prawdziwej pani Sanchez, czy nie, Rick potwierdził, że była ona jedynie elementem „wymyślonej historii” i powiedział Morty'emu, że nie kieruje się żądzą pomszczenia jej śmierci, sugerując, iż część lub cała sekwencja z jej udziałem była fałszywa.

Wygląd fizyczny Edytuj

Diane to szczupła kobieta o jasnej karnacji i długich do ramion włosach w kolorze jasnego blondu. Ma smukłą twarz, na której widoczny jest niewielki nos, usta pomalowane szminką oraz piegi na policzkach. Nosiła białą bluzkę bez rękawów, białe spodnie oraz błękitne buty na obcasie. Na prawym nadgarstku nosiła błękitną bransoletkę, a na szyi naszyjnik z jasną blaszką. Na jej lewym palcu serdecznym widoczna była złota obrączka.

Biografia Edytuj

S03E01 Diane consoles Rick

Diane pyta Ricka o postępy w pracy

Gdy Rick był przetrzymywany przez Galaktyczną Federację w więzieniu, agent o imieniu Cornvelious Daniel, przy użyciu urządzenia mózgowego, został wysłany do wspomnień Sancheza, by odnaleźć wspomnienie, w trakcie którego naukowiec odkrył podróże międzywymiarowe. Daniel był świadkiem wspomnienia, w którym Rick jako młody mężczyzna był szczęśliwie żonaty z Diane. Gdy kolejny eksperyment naukowca zakończył się niepowodzeniem, kobieta weszła do garażu i zapytała, jak idzie mu praca, tłumacząc, iż słyszała dziwne dźwięki.

S03E01 Diane and Beth moments before death

Diane i Beth tuż przed śmiercią

Kiedy Rick wytłumaczył jej, że postanowił skończyć z dalszymi badaniami i nauką, Diane chciała go pocieszyć i zasugerowała, by wyszli razem z Beth na lody. Gdy Diane i Beth kierowały się w stronę samochodu, nad nimi otworzył się portal, z którego wypadła bomba. Eksplozja zabiła je obie i pogrążyła Ricka w rozpaczy oraz sprawiła, że wrócił do swoich badań i stworzył pierwszy pistolet portalowy. Krótko po przejęciu przez Cornveliousa formuły na podróże międzywymiarowe, Rick oznajmił, że całe wspomnienie było fałszywe, a kod, który Daniel właśnie spisał był wirusem, za pomocą którego Sanchez mógł przejąć kontrolę nad urządzeniem mózgowym[1].

Występy Edytuj

Rick i Morty Edytuj

Sezon 3 Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • We wspomnieniu, w którym pojawia się Diane, kobieta eksploduje wraz ze swoją córką Beth, co daje widzowi do myślenia, że wydarzenie to jest fałszywe.

Galeria Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. Mike McMahan (scenariusz) & Juan Meza-León (reżyseria). (1 kwietnia 2017). „W głąb wspomnień”. Rick i Morty. Sezon 3. Odcinek 1.

Zobacz też Edytuj

VE Postacie z serialu „Rick i Morty
Główni bohaterowie
Rick SanchezMorty SmithSummer SmithJerry SmithBeth Smith
Drugoplanowe postacie
Ludzie Leonard SmithJoyce SmithPani SanchezJessicaTammy GutermanBradNancyMC HapsPan GoldenfoldGienek WaginaFrank PalickyToby Matthews
Kosmici Człek-ptakSquanchyPan KupkazpupkiKosmiczne pasożytyJednośćBeta-SiedemTrybogłowyKsiążę NebulonKevinDavinAnnieEthanXenon KwiatPonchoRogerRubenPan MiszukAbradolf LinclerPan FasolkaScroopy NoopersKing Flippy NipsLucjan PotrzebnyLucyShleemypantsPierdKrombopulos MichaelZeep XanflorpChrisPrezydent MiniświataKyleDzrewo-ludzieCromulonieIce-TPrezydentShrimply PibblesArthricia
Hybrydy Morty Jr.
Zwierzęta Pimpek
Alternatywne wersje
Wymiar C-137 Summer SmithJerry SmithBeth Smith
Rickowie Riq IVRick PrimeQuantum RickMaximums RickimusZeta Alpha RickRicktiminus SancheziminiusKowboj RickCronenberg RickGłupi RickZły RickNaukowiec dawniej znany jako Rick
Mortowie Kowboj MortyCronenberg MortyZły MortyMorty (Maska Erica Stoltza)Młotogłowy Morty
Summers C-132
Jerrowie C-132C-500A
Beth C-132C-500A