FANDOM

Pocket Like You Stole It #1” – pierwszy zeszyt miniserii komiksowej „Rick and Morty: Pocket Like You Stole It”. W Ameryce wydany został 5 lipca 2017 roku.

Historia zawarta w zeszycie nosi tytuł „Pocket Like You Stole It! Part One: Horrible Freedom”.

Produkcja Edytuj

Twórcy Edytuj

Informacje Edytuj

  • Ilość stron: 32 strony

Opis Edytuj

Rick and Morty: Pocket Like You Stole It” to nowa miniseria komiksowa bazująca na popularnym serialu Adult Swim i inspirowana mobilną grą „Pocket Mortys”! W tej pięciozeszytowej serii, Morty próbuje wyzwolić siebie (i innych Mortów) ze szponów Ricków, którzy zbierają Mortów i zmuszają ich do walki za szmalce. Po drodze odkryje przerażającą historię bitew Mortów, czyny, do których w stanie są posunąć się Rickowie, by wygrać i być może... siłę potrzebną do uwolnienia Mortów raz na zawsze?

Fabuła Edytuj

PLYSI issue 1 Morty gets captured by Rick

Morty zostaje schwytany przez Ricka

Morty wraz z syrenem Mortym ukrywają się w otworze w ziemi. Chłopak budzi swojego towarzysza i tłumaczy mu, że musi wyjść na zewnątrz, by zdobyć dla nich jedzenie oraz wodę, niezbędną do przetrwania pół-człowiekowi, pół-rybie. Gdy Morty wydostaje się na powierzchnię, zaczyna przeszukiwać las, aż w końcu natrafia na paczkę słodkości zawieszoną na jednym z drzew. Zanim może zebrać zapasy pożywienia, Morty zostaje postrzelony w szyję mikroczipem i powalony na ziemię. Strzelcem okazuje się być łowca Rick, który wyśmiewa naiwność chłopaka.

PLYSI issue 1 Rick enters his hideout

Rick wprowadza Morty'ego do swojej kryjówki

Rick zabiera schwytanego Morty'ego do swojej kryjówki, w której przetrzymuje wszystkie złapane przez siebie wersje swojego wnuka. Nastolatek próbuje wytłumaczyć Rickowi, że jest kiepskim wojownikiem i nigdy nie wygrał żadnej bitwy Mortów, ale naukowiec twierdzi, że nie chodzi mu o jakość, a ilość. W trakcie rozmowy, Morty'emu udaje się wydostać z sideł i uciec z pomieszczenia. Biegnąc, chłopak zostaje porażony przez mikroczip na szyi, ale szybko zauważa, że urządzenie jest luźno zaczepione i próbuje je usunąć. Zamyka się w ciemnym pokoju, gdzie spotyka Morty'ego z mrówkami w oczach, który również próbuje uciec Rickowi, jednak z powodu owadów pełzających po jego oczach nic nie widzi.

PLYSI issue 1 Morty meets Ants in My Eyes Morty

Morty spotyka Mam Mrówki w Oczach Morty'ego

Mortowie skradają się korytarzami, nie wiedząc, że łowca Rick jest tuż za nimi. Nastolatek mówi, że mężczyzny nie ma w pobliżu i że teraz mają szansę na uwolnienie innych Mortów. Wracają do pomieszczenia, w którym przetrzymywane są alternatywne wersje nastolatka. W tym momencie zjawia się Rick i w dość niekonwencjonalny sposób zamyka Morty'ego z mrówkami w oczach w klatce. Pozostały Morty daje do zrozumienia naukowcowi, że nie będzie dla niego walczył, dlatego Rick daje mu szansę na ucieczkę. Chłopak nie chce zostawiać innych Mortów, więc starzec wypuszcza Morty'ego z mrówkami w oczach.

PLYSI issue 1 Morty accidentaly kills Ants in My Eyes Morty

Morty przypadkowo zabija Mam Mrówki w Oczach Morty'ego

Czternastolatek próbuje przemówić do swoich alternatywnych odpowiedników i by udowodnić im, że mogą razem uciec, wyrywa mikroczip z szyi swojego kolegi. Usunięcie urządzenia skutkuje śmiercią Morty'ego z mrówkami w oczach, a inni Mortowie zaczynają nazywać chłopaka złym Mortym. Rick naśmiewa się z alternatywnego wnuka, mówiąc, iż przez swoją głupotę chłopak wykonuje całą robotę za niego. Morty chwyta leżący na stole pistolet i mierzy nim w mężczyznę. Wyjaśnia, że musi znaleźć coś w czym jest dobry i wypiera się bycia tylko zwykłym Mortym. Ucieka z kryjówki łowcy Ricka w poszukiwaniu miejsca, w którym może być sobą. Niespodziewanie natyka się na miejsce wypełnione różnymi wersjami siebie.

Występy Edytuj

Postacie Edytuj

Główni bohaterowie Edytuj

Poboczni bohaterowie Edytuj

Lokacje Edytuj

Galeria Edytuj

Zobacz też Edytuj

VE Zeszyty komiksu „Pocket Like You Stole It
#1#2#3#4#5