FANDOM

Sezon 3 – trzeci sezon serialu „Rick i Morty”, składający się z dziesięciu odcinków liczących około 22 minuty. Powstanie trzeciego sezonu potwierdzone zostało 12 sierpnia 2015 roku przez Adult Swim[1].

Niezapowiedziana amerykańska premiera miała miejsce 1 kwietnia 2017 roku na kanale Adult Swim w ramach dorocznego żartu z okazji prima aprilis. Oficjalna premiera odbyła się 30 lipca 2017 roku, natomiast polska premiera sezonu odbyła się 5 listopada 2017 roku na platformie Netflix[2].

Amerykański finał trzeciego sezonu odbył się 1 października 2017 roku.

Opis Edytuj

Genialny naukowiec-alkoholik, Rick, porywa swojego płaczliwego wnuka, Morty’ego. Razem przeżywają dzikie eskapady do odległych galaktyk i alternatywnych światów.

W sezonie trzecim Rick i Morty odwiedzają Atlantydę, by trochę odpocząć. Rick zamienia się też w ogórka i staje przeciwko prezydentowi.

Postacie Edytuj

Główni bohaterowie Edytuj

Bohaterowie drugoplanowi Edytuj

Obsada Edytuj

Odcinki Edytuj

Zdjęcie Tytuł odcinka Numer odcinka Premiera FlagUSA Premiera FlagPoland
The Rickshank Rickdemption W głąb wspomnień
„The Rickshank Rickdemption”
1. 1 kwietnia 2017 5 listopada 2017
Summer i Morty podróżują między wymiarami w poszukiwaniu Ricka, ale znajdują więcej niż jednego. Rick pragnie zdobyć pewien bardzo specjalny sos do nuggetsów.
Rickamcing the Stone Szmaragdowy obiekt pożądania
„Rickmancing the Stone”
2. 30 lipca 2017 5 listopada 2017
Rick, Morty i Summer przenoszą się z pogrążonego w chaosie domu do postapokaliptycznego świata, gdzie rozwiązują swoje prywatne problemy (w dosyć brutalny sposób).
Pickle Rick Ogór Rick
„Pickle Rick”
3. 6 sierpnia 2017 5 listopada 2017
Rick zmienia się w kiszonego ogórka, a reszta rodziny udaje się na terapię. Teraz Rick musi jeszcze ustalić, co zrobić, aby przestać być ogórkiem.
Vindicators 3 The Return of Worldender Obrońcy 3: Powrót Światokresa
„Vindicators 3: The Return Of Worldender”
4. 13 sierpnia 2017 5 listopada 2017
Zamiast pomóc grupie superbohaterów zwanych Obrońcami pijany Rick przygotowuje dla nich serię zagadek nawiązujących do brutalnej „Piły”.
S03E05 The Whirly Dirly Conspiracy Wirujące Drżenie
„The Whirly Dirly Conspiracy”
5. 20 sierpnia 2017 5 listopada 2017
Rick i Jerry udają się do ośrodka, gdzie nie można umrzeć, ale Ricka i tak ktoś próbuje wykończyć. Próba powiększenia piersi przez Summer przynosi tragiczne skutki.
S03E06 Rest and Ricklaxation Detoks
„Rest and Ricklaxation”
6. 27 sierpnia 2017 5 listopada 2017
Po kolejnej wyczerpującej przygodzie Rick i Morty stwierdzają, że potrzebują odpoczynku. Używają specjalnego detoksyfikatora, ale osiągają inny efekt, niż planowali.
Tales form the Citadel Przygoda na Atlantydzie
„The Ricklantis Mixup”
7. 10 września 2017 5 listopada 2017
Rick i Morty chcą wyruszyć w niezwykłą przygodę na Atlantydzie, ale wcześniej w odwiedziny wpadają ich alternatywne wersje z Cytadeli Ricków.
Mortys Mind Blowers Morty'ego Mózgorozjeby
„Morty's Mind Blowers”
8. 17 września 2017 5 listopada 2017
Rick pokazuje Morty'emu pokój pełen wspomnień, o których wymazanie prosił go wnuczek. Kiedy Rick zaczyna je przywracać, rozpoczyna się jazda bez trzymanki.
S03E09 The ABCs of Beth Propozycja dla Beth
„The ABC's of Beth”
9. 24 września 2017 5 listopada 2017
Rick i Beth próbują rozwiązać problemy z jej dzieciństwa, odwiedzając krainę zwaną Pućkolandią. Morty i Summer nie są zachwyceni nową dziewczyną Jerry'ego.
S3E10 Selfie w Białym Domu
„The Rickchurian Mortydate”
10. 1 października 2017 5 listopada 2017
Prezydent potrzebuje pomocy Ricka i Morty'ego, co doprowadza do konfrontacji. Beth zaczyna podejrzewać, że jest klonem.

Wideo Edytuj

Galeria Edytuj

Przypisy Edytuj

Linki zewnętrzne Edytuj

Zobacz też Edytuj